سهامداران سبدی متنوع از سهام تدارک ببینند
تحلیل بورس
تحلیل بورس ایران

محمودرضا خواجه نصیری گفت: بازار امروز نیز شاهد حرکت افزایشی شاخص بود و به نظر می رسد که مطابق پیش بینی های سابق روند رو به رشد اما در عین حال متعادل تا چند ماه آینده ادامه داشته باشد.

وی افزود: از اواخر مهرماه تعادل به بازار برگشته است به طوریکه روند افزایشی مستمر اما به دور از جهش های غیر معمول است. بخشی از این موضوع به اخبار شرکت ها برمی گردد که با انتشار عملکردهای 6 ماهه، ثبات به بازار برگشته و این اطلاعات جهش های قیمتی را در پی نداشته است.

خواجه نصیری با اشاره به عقب ماندن بازارهای رقیب گفت: بازارهای رقیب همچنان راکد است بنابراین تدوام ورود نقدینگی به سمت بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و با وجود اینکه نسبت به چند هفته گذشته از فشار آن کاسته شده است، به نظر می رسد این روند کماکان ادامه داشته باشد و با فرض ثبات در سایر مؤلفه های مؤثر در بازار از جمله موضوعات سیاسی روند رو به رشد تا ماه های منتهی به پایان سال ادامه پیدا کند.

مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس با توصیه به سهامداران درخصوص تشکیل سبدی متنوع اظهار داشت: بازار متعادل است، بنابراین بهتر است سهامداران با تشکیل سبدی متنوع از سهام شرکت های خوب با ریسکی پایین به سود معقولی دست پیدا کنند.

خواجه نصیری خاطر نشان کرد: درصورت تمایل به تک سهم، حتماً از وضعیت بنیادی سهم اطمینان کامل کسب کنند، زیرا بازار به طور همه جانبه رشد نخواهد کرد.

وی درباره اخباری مبنی بر توقف عرضه های اولیه اصل 44 گفت: روند متوقف نشده، فقط با توجه به اینکه تغییراتی در ساختار مدیریتی سازمان خصوصی سازی انجام گرفته است و مدیران فعلی ملاحظاتی را درخصوص نحوه واگذاری ها دارند، این روند کند شده اما در حال پیگیری است و این به معنای توقف در واگذاری های اصل 44 قانون اساسی نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 28 دی 1392برچسب:سبد سهام,
ارسال توسط هادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 151
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 153
بازدید ماه : 704
بازدید کل : 11590
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1